27.04.2012 15:03:23
Jsou sociální sítě průdělečný byznys?
Sociální sítě se potýkají s problémem monetizace nebo nízkých výdělků, plynoucích z poskytování služeb svým uživatelům. Problém byl označen za největší ve studii In-Stat "Sociální sítě: hledání přátel online", jak sděluje eMarketer. "Proto, aby sociální síť začala vydělávat, musí sehnat kritickou masu. Konkurence je tvrdá a boj o nové uživatele se vyostřuje,“ povídá Jill Mayers u In-Statu. „Navíc se weby orientují hlavně na mládež. Počet mladých lidí je v určité míře omezen a navíc nejsou moc ochotní utrácet. Jednou z možností jak vydělat, je prodávat informace o uživatelích. Weby shromažďují velké objemy demografických informací, takové jednání však může vadit samotným uživatelům a následně může vést ke snížení počtu nových registrovaných členů.

Hlavní analytik eMarketer, Debra Aho Williamson, se domnívá, že časy brandových profilů již skončily. Myšlenka vytváření reklamních brandů a shromažďování vlastních přátel byla populární v roce 2005-2006, ale nadále se už větší oblibě netěšila. Uživatelé se jednoduše unavili shromažďováním přátel.

Některé společnosti proto investují do vývoje speciálního softwaru pro monitorování a analýzu kontextu, který uživatelé používají při psaní. Cílem je použít tato data pro personalizovanou reklamu (viz. targeting).
zdroj: sociální sítě.cz
autor Václav Prokůpek, blog.investujeme.cz @  
0 Komentáře:
přidat komentář
<< domů
 
O autorovi

Jméno: Václav Prokůpek
 poslat vzkaz autorovi

Aktuální články
Archiv
Odkazy
Vyhledávání google
Google
 
Web This Blog

© 2006 Ing. Václav Prokůpek, Ph.D. | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to make money online.



TXT.cz
HLEDAT | UPOZORNIT
Vytvořit blog | Přihlásit se